Aquest dissabte el nostre equip va jugar contra La Roda. En la primera part els nostres nois van sortir una mica perduts, fet que va provocar que l'equip contrari agafés moral i s'emportés la part sense problemes.
En la segona part, però la cosa va ser molt diferent. Els nostres van sortir amb molta empenta i es van posar amb un marcador favorable de 6-0 i el marcador podria haver estat encara amb diferència de no ser perque els nostres nois van tenir molts problemes per fer cistella tot i les nombroses ocasions que van tenir. Tantes errades i després d'un temps mort de l'altre equip van desmoralitzar els nostres i van animar l'altre equip que va poder remuntar per endur-se la part per 10-11.
Aquesta remuntada va fer que els nostres nois surtissin molt cansats i desmoralitzats a la tercera part que van perdre per 2-17.
En la quarta part però els nostres nois van demostrar que podrien perfectament haver guanyat el partit perque es van posar per davant en el marcador 8-0 un altre cop. Tímidament l'altre equip va intentar remuntar com en la segona part, però els nostres van mantenir la diferencia i van acabar guanyant la part per 12-10.
El máxim anotador del partit per part dels nostres nois va ser L'Oriol (17) amb 12 punts i el máxim rebotejador va ser el Nil (6) amb 9 rebots.
dimecres, 26 de novembre del 2008
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada