dilluns, 17 de novembre del 2008

Partit de Dissabte 8 de Novembre de 2008

El partit es va jugar a les 11:30 a les instal·lacions del DOSA de Terrassa i enfrontava l'Escola Vedruna B amb la Tecnos B.

Els nostres nens van jugar molt bé, però s'ha de reconèixer que l'altre equip era més experimentat i es va notar sobretot a les parts desicives del partit.

En la primera part, un parcial de 6 punts seguits per part de la Tecnos, va deixar el nostre equip sense aspiracions de poder guanyar la part.

En la segona part, amb els 2 nens de 6è en pista, vam poder veure com els nostres s'imposaven, no sense esforç, a l'equip rival. Tant l'Oriol com l'Arnau van jugar molt bé i ben acompañats per la resta de nens van poder guanyar la part.

Les dues parts que van venir després vam poder veure com el nostre equip jugava molt bé, però els punts de l'altre equip anaven caient i finalment no vam poder fer res per guanyar el partit.














Quadre de dades del partit
NomNúmeroPuntsRebotsAssistènciesRobosFaltes
Arnau8126201

1202010
Sergi1330000

1641110
Oriol1765250

1821020

2230000

2320000
Pablo2420010